Monday, January 26, 2009

hasay ... week 14? 15? ... who cares?

hasay ...
casey ...

so anyways ...
how are you all doing? i'm great. just great.
what's new in your neck of the woods?
oh.
you don't live in the woods?
or in a neck of anything?
how about you? over there. you don't talk much, huh? you never say anything when you come to visit ...
and you? what's new with you??
oh ... hi over there!!!! can i get you anything?
anyone want a beer?? or a glass of wine??
oh yay! ... expecting!!!! can i get you some water or a cup of tea??

(read. stalling.)

because i don't want to tell you that weight loss sucks big time.
as soon as you feel like you are going somewhere and making progress ...

a plateau in weight loss bitch slaps you across the face.

in other words.

nada.

maybe up one. and my wii fit tries to make me feel all better by saying ... oh! did you know that in a single day your weight can fluctuate + or - 2 pounds? yeah. thanks. doesn't make me feel any better.

damn thing also says ... "ooo" whenever i step on it. jerk.
and now that i think about it. the girly-girls refrigerator-fun magnet (that is supposed to be there to keep them busy while i attempt to create delicious and easy meals ... but never manages to fulfill his job accurately.) also moos and oinks at me.
what the hell? is the electronic equipment in my house ... attempting to tell me something that my mirror tells me everyday ... without being all uppity about it?

little do they know ... they have batteries! oh yeah. i can take out your batteries ... i am the one in charge here!

but i am SO not taking the batteries out of my wii fit ... 'cause i am a yoga master!!!! i might have a baby belly ... still. but apparently ... my yoga skillz are undeniable.

and i love to box my husband whenever possible. especially when we are having some sort of disagreement. it is the perfect way to get your frustrations out.

**(don't worry, honey. i won't tell anyone that you have yet to beat me in boxing. or that i knock you out ... often. usually before the 2nd round.)**

15 comments:

beth said...

I would love to box my husband...sounds fun!

Hang in there. It's time to drop some weight!

Keely said...

Everyone hits a plateau - no biggie! You didn't gain anything, right?

I'm still stalking a Wii Fit. I feel like I'm missing out on so much...!

Sprite's Keeper said...

I'm camping out in Plateau world too. Wanna share a fire pit?

Allison said...

I'm hearing great things about this wii fit - Anyone want to GIVE one away??? - didn't think so. I will have to save my money....by the time that happens they will probably be cheaper anyway....

Don't get discouraged - sounds like you are doing great with your weightloss. keep up the good work!

Casey said...

Oh, don't I know Fridge Farm well, that thing is always mooing and oinking at me, it's rather insulting.

I'm glad to hear that you're enjoying the Wii (Jamie ordered mine today, YAY!) but sorry about the plateau. You'll get there, I promise. Here's to a good week!

Connie Weiss said...

I heard once that you need to trick your body. Change up your routine and eat a different amount of calories everyday.

Nothing much going on here. Just tired of the snow....

Laufa said...

Isn't awesome to feel good at being the Master!! My hubby can't even do half of the yoga exercises, even though he kicks my butt in the strength ones. Yeah I beat my hubby in boxing too.

Mandy said...

I actually live in the neck of something .... rednecknascarcountry ;)

little.birdy said...

How do you get those sideways punches to work? I CANNOT figure them out. ;_;

steenky bee said...

I haven't even earned enough lbs lost to be at a plateau. I'm at a never took off place. Count your blessings, deary. Count 'em like all the pounds you've lost so far. Sorry. Plateaus suck.

fairyflutters said...

I haven't lost any weight either. Thus the lack of updates from me. :( Just keep trying, right?

mrsbear said...

Yeah, I've noticed my Wii Fit to be a little on the condescending side, but Yoga Master status is quite the ego boost. A little plateau never hurt anyone, as long as you keep moving and beating your husband at boxing. I can't even beat my five year old. lol.

Heather said...

You had me at "beer"!!! :) But, I haven't had wine for awhile...hmmmm choices.

Twenty Four At Heart said...

I was arguing with my trainer on wii fit just this evening!

For Myself said...

Plateau shmlateau. Kick its ass!